5 Ocak 2010 Salı

Iglesias ve Sercan




Bursaspor, daha önce prensipte anlaştığı Leonardo Andres Iglesias ile 1.5 yıllık sözleşme imzaladı.

Özlüce Tesisleri'nde gerçekleşen ve Bursaspor Futbol Şube Sorumlumuz Mesut Mestan'ın hazır bulunduğu törende, Arjantinli futbolcu Iglesias kendisini 6 ayı opsiyonlu 1.5 yıllığına yeşil-beyazlı renklere bağlayan sözleşmeye imza attı.

Bursaspor forvete Türkiye liglerinin tanınmış simalarından Iglesias'ı transfer etti. Kendisi Uruguay'dan Kayseri'ye geldi. Sonra A.Gücü'ne geldi ve son olarak Bursa'ya transfer oldu. Ligimizi tanıyor ancak Bursa'nın şablonuna uyduğunu düşünmüyorum. Hatta kaliteli bir oyuncu değil bana göre.
Bu hamleyi Sercan'ı satmaya karar veren Bursa'nın acil bir forvet alma telaşı olarak yorumluyorum. Bursa sistem olarak değişecektir bana göre.
Sercan'da Galatasaray'a hayırlı olsun. Aldığım duyumlara göre, Ne Beşiktaş, Ne Fener Sercan'la anlaşamamış. "Rijkaard'la çalışmak isterim" diyen Sercan sanırım Aydın & Aykut + 4 M euro karşılığı Sarı Kırmızı renklere bağlanacak

1 yorum:

  1. Iglesias konusunda Bursalı arkadaşlar darılmışlar ancak ben kendi fikirlerimi ve duyumlarımı beyan ettim.
    Gerçekler acıdır. Türkiye'deki futbol adaleti maalesef bu kadar =)

    YanıtlaSil