26 Ocak 2010 Salı

Toroğlu'dan Maraton Açıklaması






Maraton’un kalkmasının sebebi siyasi değil. Cumhurbaşkanı Gül, Maraton’u sürekli izlediğini bizzat ifade etti. Futbol Federasyonu ve Merkez Hakem Kurulu da programın devam etmesini istiyordu.


GEÇTİĞİMİZ 20 yılda benim aklımda kalan dört adet artık klasik olmuş televizyon programı var: Arena, Siyaset Meydanı, 32. Gün ve Maraton.
Diğer üçü siyasi, ekonomik, toplumsal programlar, bizimki futbol programı. Hoş zaman zaman ben buna ekonomiyi de, toplumu da katıyordum. Bence fena da olmuyordu. Arena, Siyaset Meydanı ve 32. Gün zaman zaman banttan da yayınlanan programlar. Ama bizimkinin bant şansı yok. Hep canlı canlı. Bazen 2.5 saat, bazen 4.5 saat. Bir de karşınızdaki yelpazeyi göz önüne getirdiğinizde, varın gerisini siz düşünün.
Tam ihale başladığında Pegasus uçağıyla İstanbul-Londra seferine başlamıştım. Londra’ya indiğimde ihalenin Digitürk tarafından alındığını öğrendim. Üç gün Londra’daki dostlarımla gezdim tozdum. Döndüm, İstanbul’da bir restorana gittim, önüme bir Vatan gazetesi getirdiler. Digitürk Genel Müdürü Ertan Özerdem ile Sanem Altan röportaj yapmışlar, bu röportajın üzerinde 8 sütun manşet; “Çanlar Erman Hoca için çalıyor” başlığı ve benim kelle resmim...
Bu olayda şahıslar ne kadar etkili, onu bilemem
Genel Müdür’ün konuşmaları ile yukarıdaki haberin ayrıntıları örtüşüyor. Yani, benim olayım, benim ile şirket arasında gözüküyor. Bu sonuçta şahıslar ne kadar etkili, onu bilemem. Aslında bu tarz bir yazı yazmak istemedim. Ama suçlamalar öyle boyutlara gitti ki, ‘doğru muydu yanlış mıydı’ araştırma yapmaya başladım. O zaman yukarıdan başlayarak aşağı doğru inelim:

DEVAMI İCİN TIKLAYIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder